Vår Spanske hage


Nå som jeg har kommet så godt i gang med denne bloggen fant jeg ut at jeg skulle lage en tilsvarende en for mitt spanske hjem også- spesielt med utgangspunkt i hagen. Den siste uken har bloggaktiviteten min stort sett fokusert på den. Vi bygget jo et sted i Spania i 2001 og har nå hatt dette huset i i snart 8 år, så de siste årene har vi fokusert mest på hagen og uteområdet der nede. Så langt har vi jo ikke kommet i Sverige ennå, selv om det er mye lettere å planlegge ting som skal gjøres og planter som skal prøves i vårt naboland. Spania ligger jo fortsatt for langt unna for raske helgeturer, så vi har fokusert på mest mulig fliselagte terrasser (for å forhindre ugress) store terrakottapotter med tørketålende planter på terrassen, og en skikkkelig hage ved inngangspartiet.


Til vår Spanske hage!






Kommentarer

Populære innlegg