Peonimport fra Kina. Jeg venter i spenning!

Jeg ble med på en fellesimport gjennom Hagegal nå nylig. Mona tok initiativ og sto for logistikk, pengeinndrivning og alt annet. Imponerende!
Firmaet i Kina heter: http://www.paeoniarockii.com/

Her kommer noen bilder av de jeg bestilte:

E. Luo Si: er en hardfør trepion som kan bli opp til 3 meter høy og 4 meter bred. Vakker!



Alle bildende her er hentet fra produsentens hjemmeside. Håper ikke de har noe imot dette. Klikk gjerne på bildet for å komme til deres side.










Jia Li : er en fylt, rosa, variant. Også denne en trepeon.


Denne skjønnheten heter Lan He.
En enkel, rosa sort med burgunderrøde tegninger.














Er ikke denne vakker? Navnet: Ri Yue Tong Hui betyr "Solen og månen skinner i fellesskap"


















Enda en jeg ikke kunne unnlate å bestille: Zhao Fen med sine fylte rosa blomster minner meg om gamle nyperoser, men blomstene er jo vanvittig mye større..
Alle sortene jeg bestilte inn var forresten trepeoner.


Kommentarer

  1. Så nydelige peoner, likte spesielt godt de med mørke flekkene på kronbladene.

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelige peoner! For noen diamanter de kommer til å bli i haven din :) Jeg har ikke våget i se på denne siden, men har hele tiden vært fristet av peonimporten til Mona. Har rett og slett ikke plass til mer i haven

    SvarSlett
  3. Takker for komplimentet;-) Håper disse kan lyse opp rundt drivhuset ditt når du får det opp igjen... Heldig du som har så god plass, jeg bestilte 6 og har plass til 3, LOL. Håper du får en hyggelig og rolig helg uten ubehagelige overraskelser.

    SvarSlett
  4. Mange takk for kommentarene Mona, Mariann og Ninni :-)
    Jeg gleder meg til peonene ankommer- enten det blir før eller etter påske! :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg